Droomreis begint Met flinke vertraging - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon - WaarBenJij.nu Droomreis begint Met flinke vertraging - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Manon - WaarBenJij.nu

Droomreis begint Met flinke vertraging

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nou...voor diegenen die nu denken: "huh Manon hoort toch in het vliegtuig te zitten"... Die zijn erg scherp want ja daar hoorde Manon ook te zitten. In plaats daarvan zit ik nu in een hotel in Londen....

Even bij het begin beginnen. Vandaag ruim op tijd aangekomen op Schiphol. Bakkie koffie gedaan met paps en gekroeld met m'n neefjes. Daarna afscheid genomen van ze en ook van zuslief en door de douane. Bleek toch erg ver lopen naar de gate maar daar aangekomen bleek er vertraging te zijn van een half uur. Nou prima dacht ik nog want ik heb in Londen 2 uur de tijd om m'n vlucht te halen. Nou een half uur werd anderhalf uur en we stegen om kwart voor 9 op. Na de landing om tien voor 9 (Engelse tijd) met enkele medepassagiers een sprint getrokken naar de douane..... Werden we tegengehouden.... De gate ging al dicht en we zouden het nooit meer halen... Dat terwijl het vliegtuig pas drie kwartier later zou opstijgen en we met 8 (ja lees: 8!!!!) passagiers waren die naar Sydney zouden doorvliegen. In plaats van dat ze ons een sprintje laten trekken naar de gate kiezen ze er voor om veel meer kosten te maken..
Nou ja... Wij met de 4 Nederlanders bij elkaar gebleven en onze vlucht om laten boeken. Uiteindelijk kunnen we nu op een vlucht met Emirates via Dubai naar Sydney morgen. Dat betekent dat ik om 10 uur 's avonds daar aankom en er dus geen bus meer naar Canberra gaat en ik dus ook daar nog een nacht moet blijven voordat ik naar Dave en Kim kan. Bovendien heb ik ruim van tevoren goede stoelen geboekt in het vliegtuig....En zit ik nu weet ik het waar....
Uiteindelijk met de 4 Nederlanders in een hotel geboekt vlakbij de AirPort. We krijgen diner, breakfast en lunch, maar voor het diner waren we al te laat en we moeten voor de lunch al weg.... Dus hebben we net in de bar maar even een drankje gedaan en een chippie gegeten...
Contact met Dave gehad... Die regelt dat ik bij aankomst in een hotel kan blijven en de dag erop naar Canberra kan reizen..

Al met al was dit dus een helse dag voor deze controlfreak, maar ach.... Loslaten moet je leren, dit moet je ook een keer meegemaakt hebben, Emirates schijnt supergoed te zijn en als ik thuiskom regel ik een schadevergoeding (of paps ;) ) wat ook niet verkeerd is bij zo' dure reis!

Nou het is hier nu 1 uur in de nacht... Morgen met z'n 4en ontbijten en om 11 uur weer richting de AirPort. Het weer schijnt morgen ook slecht te zijn dus duim voor me dat ik op tijd vertrek want de tussenlanding in Dubai is ook maar 2 uur!

Veel liefs
Manon

  • 15 September 2015 - 07:35

    Mama:

    Zo lieverd dat was geen fijn begin. In gedachten zag ik je vannacht al slapen op een vd stoelen op the AirPort

  • 15 September 2015 - 07:40

    Pauline :

    dat is balen...zo'n begin van de reis, maar het kan alleen maar beter worden nu. Hoop dat je nu wel in een keer door kan!

  • 15 September 2015 - 09:17

    TT Op De Roze Fiets:

    Alles komt goed, hoop dat alles nu vlekkeloos zal verlopen, good luck!

  • 15 September 2015 - 11:41

    Hollaar:

    Wat irritant zeg! Daar gaat je strakke planning. Je wordt als OCP-er wel op de proef gesteld :P
    Er ligt nog heel veel moois op je te wachten in Australië dus komt helemaal goed!

  • 15 September 2015 - 14:05

    Redskin:

    Hoi Nichtje,
    Het begin is wat stroef verlopen, maaaaaar jij laat je vast niet kisten. Kom op dit is het begin van een geweldige reis. Veel geluk en plezier en let vooral op je zelf. Love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Going Down Under

6 weken lang het mooie Australië ontdekken!

Recente Reisverslagen:

15 November 2015

Laatste weekje

06 November 2015

Australia to the USA

26 Oktober 2015

Laatste daagjes Australië

17 Oktober 2015

Paradise!!

14 Oktober 2015

Fraser island!!
Manon

Van september tot en met november ga ik weer lekker op reis. Dit keer ga ik Down Under. Ik zal 6 weken vertoeven in het mooie Australië om vervolgens nog 2,5 naar "huis" in Amerika te gaan waarbij ik ook de westkust zal gaan bezoeken.

Actief sinds 23 Aug. 2015
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 4933

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 13 November 2015

Going Down Under

Landen bezocht: